Kako da uspešno oglasite svoju nekretninu

јун 7, 2024
Kako da uspešno oglasite svoju nekretninu

Prodaja ili izdavanje nekretnina obično započinje postavljanjem oglasa, osim ako već imate konkretnog kupca ili podstanara. S obzirom na obilje kuća i stanova na tržištu, važno je napisati oglas koji će privući što veći broj zainteresovanih.

Kupovina nekretnina je veliko i ponekad rizično ulaganja, zato potencijalni kupci ne donose odluke olako. S obzirom na broj portala za nekretnine i raznolikost ponude, može proći nekoliko meseci, čak i godina, pre nego što kupac pronađe idealan dom. Slično je i kod iznajmljivanja stanova, mada zakupci imaju manji finansijski rizik u poređenju sa kupcima.

Ako ste prodavac ili stanodavac i želite brzo da prodate ili iznajmite nekretninu, a da pritom ne pretrpite finansijske gubitke, jako je važno da pažljivo osmislite oglas.

U nastavku vam nudimo nekoliko saveta kako da napišete privlačan oglas za prodaju ili iznajmljivanje nekretnine.

Koristite svoje ime kada kreirate korisničko ime na oglasnom portalu 

Važno je da koristite svoje pravo ime prilikom registracije na oglasnom portalu. Upotreba nadimaka, posebno smešnih, neozbiljnih ili čudnih („suncokret123“,  „velikištrumpf“, „mobidik“ itd.), neće ostaviti ozbiljan utisak. 

Bez obzira da li je vaše ime stvarno ili izmišljeno, korišćenje vašeg pravog imena će ostaviti profesionalniji utisak. Realno gledano, ako se oglas, recimo, nađe u kategoriji “Prodaja stanova Niš”, potencijalni kupci će više verovati nekome kao što je Marko Petrović nego nekom sa nadimkom Mobi Dik.

Kako da sastavite tekst oglasa

Birajte reči u oglasu pažljivo i promišljeno. Prilikom sastavljanja oglasa, posebnu pažnju posvetite odabiru reči. 

Osim fotografija, tekstualni sadržaj je prvo što će potencijalni kupac ili zakupac, ako izdajete nekretninu, primetiti. Zato tekst oglasa treba da bude sažet, ali u isto vreme  informativan, da pružii bitne informacije i argumente koji ističu zašto je upravo vaša nekretnina vredna ulaganja. 

Privucite pažnju mudrim izborom reči

Kada pišete oglas, važno je da izbegnete previše dugih i dosadnih pasusa koji bi mogli da odbiju kupce. Prvi utisak je bitan, posebno ako ciljate na kupce koji traže nekretnine u određenom gradu, kao što je Beograd. Upravo zato, važno je da privučete njihovu pažnju već u prvim rečenicama oglasa. 

Na primer, ako prodajete kuću u Beogradu, koristite pozitivne prideve poput „prekrasno“ ili „slikovito“ kako biste dodali emocionalnu notu i dodatno privukli interesovanje kupaca. Ovo će pomoći da se nekretnina istakne i da privuče više potencijalnih kupaca koji će biti zainteresovani za detaljnije istraživanje vaše ponude.

Istaknite prednosti vaše nekretnine

U nastavku oglasa za nekretninu detaljno opišite tačno ono šta prodajete i istaknite sve prednosti koje vaša nekretnina nudi. Ne zaboravite da naglasite sve detalje  poput povoljne lokacije, mirnog okruženja i ljubaznih komšija, dakle sve ono što bi moglo da doprinese bržoj prodaji ili izdavanju.

Takođe, istaknite blizinu prodavnica, zdravstvenih ustanova, škola i obdaništa, kao i dobru povezanost sa javnim prevozom. Ovako bogat opis će privući pažnju potencijalnih kupaca i pomoći im da bolje razumeju vrednosti koje vaša nekretnina pruža.

Istaknite značajne karakteristike nekretnine

Kada smišljate oglas za svoju nekretninu koju planirate da stavite u određenu kategoriju, poputIzdavanje stanova Niš, istaknite značajne karakteristike koje bi privukle potencijalne zakupce. Na primer, možete istaknuti očuvanost zgrade, prisustvo lifta, terase ili parking mesta. 

Osim toga, budite malo lukavi i istaknite određene elemente nekretnine kao dodatnu prednost. Recimo, možete pomenuti prostranu baštu u kojoj će novi vlasnik moći da uživa u uzgoju organskog povrća ili prostor za igru za decu. Ovakvi dodaci mogu privući pažnju i dodatno istaknuti vašu nekretninu u moru drugih oglasa.

Nemojte zanemariti eventualne nedostatke

Kada je reč o eventualnim nedostacima, važno je da izbalansirate pristup – ne treba ih preuveličavati, ali ih ne treba ni zanemariti. 

Na primer, iskusni prodavci mogu vešto formulisati oglase koji transparentno prikazuju mane, ali ih umanje u odnosu na brojne prednosti nepokretnosti. Postoje i oni koji idu korak dalje, ističući čak i manje nedostatke kao ekskluzivne karakteristike, nešto što nekretninu čini posebnom.

Uložite napor u fotografisanje

Kvalitetne fotografije su izuzetno važne kod oglašavanja nekretnina. Iako ne moraju biti profesionalne, pažnju treba posvetiti važnim detaljima kako bi se stvorio dobar prvi utisak. Fotografišite svaku prostoriju iz različitih uglova. Obuhvatite i okolinu nekretnine. 

Pre fotografisanja, očistite prostor i uklonite sve predmete koji nisu deo prodaje ili izdavanja. Takođe, izbegavajte da na fotografijama budu prisutni ljudi ili ljubimci. Glavni cilj fotografija je da istaknu sve pozitivne karakteristike nekretnine, te da budu jasne i dovoljno osvetljene.

Definišite realnu vrednost stana ili kuće

Kada razmišljate o određivanju tačne cene nekretnine, važno je da izbegavate preterivanje. Ako postavite cenu koja je viša u poređenju sa sličnim nekretninama po veličini i stanju, bitno je da to obrazložite na odgovarajući način. Takođe, ukoliko uključite informacije o mogućnostima kreditiranja u oglas, to može olakšati potencijalnim kupcima donošenje odluke o kupovini.

Na kraju, važno je da vaš oglas bude privlačan na svim nivoima. Stoga, posvetite dovoljno pažnje na njegovo sastavljanje. Zamislite osobu koja bi želela da živi u vašoj nekretnini i napišite oglas iz te perspektive. Takođe, razmislite o tome šta bi vas privuklo kao potencijalnog kupca ili zakupca. Srećno!

Author

Belano Apartmani.

+381 66 55 66 509
office@belano.rs

Belano apartmani nude ugodan smeštaj u Beogradu tokom cele godine, svima kojima je osećaj vlastitog doma najvažniji na njihovim putovanjima. Prijatan enterijer, atraktivne lokacije, pristupačne cene i domaćinska usluga su ono što Belano apartmane izdvaja od drugih agencija!

Comments are closed here.