Booking.com – pioniri za online rezervacije smeštaja

јул 24, 2018
booking

Odavno se zakazivanje termina, smeštaja u gradu i usluga prebacilo na online, a kompanija koja je predvodnik u smislu sveobuhvatnosti ponude jeste upravo Booking .com.

 

Zašto je online booking smeštaja toliko važan?

 

Sistemi onlajn rezervacija apartmana u Beogradu, pa i uopšte, rastu velikom brzinom, kako u pogledu raznovrsnosti aplikacija tako i po funkcionalnosti. Imamo pametne telefone danas uz nas 24/7 i lako smo povezani sa društvenim mrežama i veb stranicama. Jednostavnost korišćenja aplikacija za rezervaciju značajno doprinosi ukupnom pojednostavljivanju iskustva korisnika. A to je najvažnije.

 

 

Iskustvo klijenta, uklanjanje prepreka sa puta i čineći što jednostavnije potrošačima da od zainteresovanih i potencijalnih kupaca pređu na plaćanje i obezbede sebi željeni smeštaj, uslugu, mesto u nekom od najboljih restorana u Beogradu, treman u nekom od spa salona, kupe karte za neki od koncerata u gradu ili zakažu masažu ili feniranje. Što manje trenja i prepreka u ovom procesu, verovatnije je da će se povećati broj kupaca. U mnogim slučajevima, to je stvarno veoma jednostavno.

A aplikacije kao što je Booking to samo dokazuju.

 

 

Postaje sve lakše doći do savršenih apartmana u Beogradu, i kad je konkurencija velika, posetioci imaju mogućnost da kroz pretrage i komentare zaista nađu povoljan smeštaj pa i luksuzan smeštaj u centru grada ako žele i to lako i brzo.

 

Kako je nastao Booking.com?

 

Istorijat

 

Osnovan 1996. godine u Amsterdamu, Booking.com je porastao od malog holandskog startupa u jednu od najvećih kompanija za elektronsku trgovinu na svetu. Deo grupe Priceline, Booking.com sada ima više od 17.000 zaposlenih u 198 kancelarija, u 70 zemalja širom sveta.

 

 

Sa misijom da osnaži ljude da doživljavaju i iskuse svet i putuju, Booking.com ulaže u digitalnu tehnologiju koja pomaže da se trenje izvuče iz putovanja. Na Booking.com-u, povezuju putnike sa najvećim svetskim izborima neverovatnih mesta za boravak – uključujući i sve od apartmana, kuća za odmor i porodičnih noćenja i kupališta, do luksuznih odmarališta sa 5 zvezdica, pa i kuća za drveće. Veb stranica Booking.com i mobilne aplikacije dostupne su na više od 40 jezika, nude 28.853.600 ukupno prijavljenih oglasa i pokrivaju 136.531 destinacija u 227 zemalja i teritorija širom sveta.

Svakog dana na ovoj platformi se rezerviše više od 1.550.000 noćenja. Dakle, bez obzira da li putujete zbog posla ili zadovoljstva, uvek možete brzo i jednostavno rezervisati svoj idealni smeštaj sa Booking.com aplikacijom – bez provizije za rezervaciju i uz garanciju cene smeštaja.

 

Belano apartmani Beograd

 

 

Razvoj Booking.com aplikacije

 

U novembru 2010, Booking.com je lansirao svoju aplikaciju za rezervaciju hotela i smeštaja u iPad verziji.

 

U februaru 2011. godine Booking.com je objavio aplikaciju za rezervaciju hotela i smeštaja u Android verziji.

U aprilu 2012, Booking.com je najavio lansiranje prve globalne hotelske aplikacije, „Booking.com Tonight“. To je aplikacija koja je bila dizajnirana za iPhone i iPod touch.

U oktobru 2012, Booking.com je objavio svoju prvu aplikaciju u verziji Windows-a, koja omogućava korisnicima da završe rezervacije svojih hotela i smeštaja direktno sa nove Windows 8 platforme.

Posle pokretanja početne iPhone aplikacije, Booking.com je ažurirao verziju iPhone aplikacije novom funkcijom, Passbook.

U decembru 2012. godine, Booking.com je lansirao svoju vlastitu aplikaciju Kindle Fire, koja je dostupna za preuzimanje na svim Amazonovim aplikacijama uključujući SAD, U.K, Nemačku, Španiju, Francusku, Italiju i Japan.

 

booking

 

Kontinuirano povećanje rezervacija za mobilne uređaje Booking.com prikazano je od 2011. godine. Booking.com kompanija je najavila preko PR Newswire-a u 2014. godini da su mobilne rezervacije porasle za 160% u 2013. godini, što znači da je ukupna vrednost transakcija mobilnih smeštaja porasla na 8 milijardi dolara. U 2011. godini broj mobilnih rezervacija iznosio je 1 milijardu dolara i utrostručio se na preko 3 milijarde dolara 2012.

 

Booking.com brend i problemi

 

Booking.com je razvo i villas.com kao produžetak svog brenda. Fokusiran je na tržište iznajmljivanja kuća, koji obuhvata vile, stanove i kuće za iznajmljivanje. Sajt je od tada bio integrisan na glavnu veb stranicu.

Problemi sa kojima se suočava ova kompanija danas vezani su za pitanje sajber kriminala i dostupnosti podataka.

Booking.com ostaje pod istragom od strane nadležnih organa za konkurenciju u Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Austriji, Mađarskoj, Švedskoj i Švajcarskoj.

Još početkom novembra 2014, bilo je poznato da su pristupnim rezervacijama na Booking.com kriminalci mogli da dobiju podatke o klijentima putem zahteva za pretplaćivanje. Booking.com je rekao tada da se suprotstavlja prevarantima i refundira sredstva klijentima iz Velike Britanije, SAD, Francuske, Italije, UAE i Portugala, a svi su bili pogođeni. Od ovog skandala i prevare, Booking.com je uveo promene, tako da se podacima može pristupiti samo sa računara povezanog sa serverom hotela. Njegovi timovi su takođe radili na „snimanju“ desetina fišing sajtova.

 

booking

 

Međutim, EU je upozorila da su Booking.com i Tripadvisor možda dosegli tržišnu dominaciju izvan tačke povratka.

Siguran proces rezervacije jeste prioritet svakoj agenciji za iznajmljivanje smešaja, pa tako i nama. Upravo zato su garancije bezbednosti, ličnih podataka i vrhunsko standarda i kvaliteta ono čime se mi u Belano apartmanima vodimo.

Dobrodošli!

Author

Belano Apartmani.

+381 66 55 66 509
office@belano.rs

Belano apartmani nude ugodan smeštaj u Beogradu tokom cele godine, svima kojima je osećaj vlastitog doma najvažniji na njihovim putovanjima. Prijatan enterijer, atraktivne lokacije, pristupačne cene i domaćinska usluga su ono što Belano apartmane izdvaja od drugih agencija!

Comments are closed here.