Trivago – rezervacije bez muke

јул 26, 2018
trivago

Detaljne informacije o uslugama danas mogu pomoći svakom biznisu da procveta. Što je korisniku lakše da se informiše odmah, brzo i lako, to je verovatnije da će završiti kupovinu ili rezevaciju na licu mesta. Trivago je upravo jedna od aplikacija za rezervacije smeštaja koja pomaže korisnicima da svoje interesovanje realizuju bez muke.

 

Šta je najvažnije za aplikacije za rezervacije?

 

Jedan bitni ključni element aplikacija za rezervaciju je pružanje dodatnih informacija o proizvodima i uslugama, u ovojm slučaju o apartmanima u Beogradu, uključujući i detaljne detalje. Ovih dana, ljudi su navikli da dobiju potpune ponude putem interneta. Mnoge aplikacije za rezervaciju smeštaja nude visoku funkcionalnost, dajući klijentima slobodu da budu u mogućnosti da istraže cene i vremenske okvire pre nego što donesu konačnu odluku. Pri tome dodajte nove kontekste i informacije tom iskustvu, omogućite im da se informišu bolje o vašem poslu i sami procene da li žele da posluju sa vama.

 

 

Vaš rad je najbolja preporuka. A srećni gosti će se uvek vraćati, barem po našem iskustvu. Belano apartmani su često stalni izbor nekih posetilaca i grupa, a onda taj odnos postaje uzajamno poverenje i poštovanje koje traje godinama, što nas raduje.

 

Trivago aplikacija – istorijat

 

Trivago N.V., koji se prodaje kao trivago, je nemačka multinacionalna tehnološka kompanija specijalizovana za usluge vezane za internet i proizvode u oblasti smeštaja, smeštaja i meta pretraga. Američka turistička kompanija Ekpedia Group poseduje većinu akcija kompanije.

Trivago je bio prvi pretraživač hotela u Nemačkoj. Od 2012. godine, ovo je bila jedna od najbrže rastućih kompanija u Nemačkoj, sa povećanjem profitabilnosti od 2008. godine.

Kao veb stranica za poređenje cena hotela, Trivago zarađuje novac od partnera za oglašavanje prvenstveno koristeći poslovni model cene po kliku (CPC). Rezervacije za platforme, hotelijere i druge liste provajdera i oglašavanje na sajtu Trivago zarađuju i od ovog plaćanja za klikove primljene od korisnika Trivago.

 

 

Usluge koje nudi Trivago

 

Trivago takođe nudi besplatne i naknade za verzije svog proizvoda za menadžera hotela, koji hotelieri koriste za plasiranje svojih objekata na lokaciji Trivago. Trivago tvrdi da je najveći na svetu online pretraživač sajta, upoređujući stope iz više od milion hotela i više od 250 mesta za rezervaciju širom sveta. Na sajtu je obuhvaćeno preko 190 miliona hotelskih rejtinga i 14 miliona fotografija i izveštaja od preko 120 miliona posetilaca mesečno.

„Brzo smo shvatili da moramo biti prvi kontakt klijentu“, rekao je Aleks Hefer, finansijski direktor kompanije Trivago na video-snimku objavljenom u materijalima kompanije. „… Jedini način da se to uradi bio je razvoj brenda.“

 

Marketing Trivago aplikacije

 

Za razliku od svog suseda u Amsterdamu, Booking.com, koja je prosle godine prodala 432 miliona noćenja u sobama, dnevni boravak, apartmana u centru grada i smeštaja u gradovima, takmičeći se u digitalnom marketingu, Trivago mnogo više se oslanja na televizijsko oglašavanje.

 

 

Nije bilo puno turističkih kompanija koji su u periodu 2008-2009. imale bilo kakav markantni marketing kada je Trivago razvio svoju prvu TV kampanju, rekao je izvršni direktor Schromgens.

Iako se TV ne smatra marketingom sa performansama koje se relativno lako mogu izmeriti, strategija kompanije Trivago nije bila bez testiranja ili analitike.

„Pogledali smo šta je bilo emitovano i kakva je bila reakcija na našem sajtu“, rekao je Schromgens. „Nastavili smo da radimo ono što je radilo i prestali da radimo ono što nije uspelo. To vam daje ogromnu količinu podataka i uvid i mislim da smo to učinili drugačije od ljudi koji su oko nas.“

Kao Booking.com, koji stiče veliku prednost u digitalnom marketingu zbog obima i efikasnosti, Trivago je vodio uspešne TV-reklamne kampanje u zemljama nemačkkog govornog područja i iskoristio prihode da se proširi u Evropi, koja je još uvek njegovo najviše razvijeno tržište.Širenje je išlopostepeno, korak po korak, državu po državu.

 

 

Biznis model za širenje poslovanja

 

„Mi smo bazično radili širom Evrope, uvek uzimajući novac iz jedne zemlje koja radi, stavljajući ga u sledeću zemlju i izgradnju sledećeg tržišta“, rekao je Schromgens.

Kada je Trivago shvatio da se može profitabilno povećavati, postao je agresivan, rekao je. „To nam je omogućilo da uložimo sve više novca …“ Uzeli smo novac iz Nemačke i krenuli u sledeću zemlju.“

Trivago je objavio da su njeni troškovi oglašavanja u 2015. godini bili ogromni, čak 88 posto ukupnog prihoda. Povratak uloženog iz reklame, od svega potrošenog po regionu iznosio je 88 posto ukupnog prihoda u Americi, 131 posto u razvijenoj Evropi i 114 posto u ostatku sveta.

 

Proizvodi i karakteristike Trivago aplikacije

 

Pretraga hotela

 

Trivagoov pretraživač hotela bio je prvi takve vrste u Nemačkoj i ima veb stranice u 50+ zemalja. Trivago tvrdi da je najveći na svetu online pretraživač sajtova, upoređujući stope iz više od milion hotela i više od 250 mesta za rezervaciju širom sveta. Na sajtu je obuhvaćeno preko 190 miliona hotelskih rejtinga i 14 miliona fotografija, i izveštaje piše preko 120 miliona posetilaca mesečno.

Trivago alat za pretraživanje skenira sajt za rezervaciju hotela za cene, dostupnost, slike i recenzije u roku od nekoliko sekundi. Kada korisnici odaberu hotel, preusmereni su na veb lokaciju partnera kako bi završili rezervaciju.

 

Trivago aplikacija

 

Trivago nudi besplatnu aplikaciju za svoj proizvod za pretragu hotela na iOS i Android. Pored funkcije pretrage hotela, aplikacija pruža interaktivne mape i prikazivanje smeštaja u neposrednoj blizini trenutne lokacije korisnika.

Aplikacija Trivago je navedena na Mashable sajtu među 25 aplikacija koje vam mogu uštedeti novac, USA Today’s 10 najboljih aplikacija za rezervisanje vašeg boravka, Independent.IE u Irskoj kao aplikaciju koja štedi vreme i novac i Australijska vest.com.au kao jednu od najboljih aplikacija za odmor.

 

trivago

 

Trivago Hotel Menadžer

 

Menadžer hotela je Trivago-ova B2B platforma koja omogućava hotelijerima da prodaju svoje objekte na lokaciji Trivago. Platforma daje hotelima i lancima podatke o kupcima kako bi pokušali da obezbede više rezervacija i povećaju poslovanje. Hotelijeri mogu pratiti svoje performanse, na primer gledajući informacije sa profila, klikove i rezervacije koje dobijaju.

 

Rate Connect

 

Rate Connect je funkcija koja omogućava pojedinačnim hotelima da ažuriraju svoje trenutne ocene i dostupnost direktno preko alata Trivago Hotel Manager.

Kao što aplikacija Trivago brine o opštem utisku svojih klijenata, tako i Belano apartmani znaju da je utisak klijenata najvažniji i da počinje od prvog kontakta. Stručnost,profesionalnost i poverenje samo su neki od naših vodećih principa.

Iskusite Beograd na pravi način!

Dobrodošli!

Vaš Belano

Author

Belano Apartmani.

+381 66 55 66 509
office@belano.rs

Belano apartmani nude ugodan smeštaj u Beogradu tokom cele godine, svima kojima je osećaj vlastitog doma najvažniji na njihovim putovanjima. Prijatan enterijer, atraktivne lokacije, pristupačne cene i domaćinska usluga su ono što Belano apartmane izdvaja od drugih agencija!

Comments are closed here.