Ada Mall
Ada Mall šoping centar, koji se gradi kod Ade Ciganlije, osim specifičnog dizajna, za koji je nedavno dobio međunarodno priznanje, uneće novine na tržište i u pogledu brendova. “Ponosni smo na činjenicu da će deo našeg centra biti CineStar bioskop, prvi u Beogradu, opremljen prema najsavremenijim standardima, kao i brendovi Mohito i Forever 21, koji će posetiocima ponuditi najnovije modne trendove po pristupačnim cenama. Na tržištu će se predstaviti i Asics mono brend prodavnicu, koja će, uz već poznate Sport Vision, Planeta, Nike, Buzz, Under Armour upotpuniti sportsku ponudu. Komunicirali su i sa drugim internacionalnim brendovima, kao što su H&M, Reserved, Sinsay, LC Waikiki, Orsay, Tom Tailor, Fashion&Friends, Guess, Replay, Superdry, DM Drogerie i drugi.
Kao primarni cilj navodi se da se ovakvim odabirom zadovolje različite potrebe i ukusi, kaže Peđa Petronijević, generalni direktor kompanije GTC, koja investira preko 100 miliona evra u ovaj projekat.
Ada Mall će svakako postati dodatna vrednost celog kraja, a tu se nalaze i brojni Belano apartmani, stanovi za izdavanje na dan, kao i čitava Ada Ciganlija i najbolji kafići i restorani na Adi u srcu prirode.
Dizajn Ada Mall Shopping Centra
Ada Mall će se razlikovati od drugih centara i po specifičnom dizajnu, kao i po činjenici da će od samog početka biti izgrađen po standardima zelene gradnje. “Ada Mall centar je nedavno dobio prestižnu nagradu upravo za dizajn, od strane stručnog žirija, na međunarodnom takmičenju “European Property Awards”. Oblik i dizajn zgrade izvedeni su iz oblika savskog jezera, jer nam je želja bila da deo Ada Ciganlije prebacimo kod nas. Zato smo i odabrali predlog londonskog studija “Design International”. Izbor materijala će predstavljati kombinaciju stakla i drvenih elemenata, prostor će biti obogaćen zelenim zidovima, velikim terasama i vrtovima. Ada Mall je inače i projektovan u skladu sa LEED Gold/Platinium standardima i biće tako i izveden. Koristićemo najnovije materijale i opremu koji su u skladu sa svim domaćim i internacionalnim standardima. Naši posetioci će prepoznati vrhunski kvalitet, jedinstven ambijent i originalni dizajn, pored odlične ponude Ada Mall centra”, objasnio je Petronijević.
Vizija iza Ada Shopping Mall
„Ada Mall je prvi šoping centar najnovije generacije, koji će biti izgrađen preko puta Ade Ciganlije, u skladu sa svim svetskim standardima. Prostiraće se na preko 34.000 kvadratnih metara i uz jedinstveno šoping iskustvo ponudiće Beogradu i Srbiji brendove kojih do sada nije bilo u našoj zemlji. Nova destinacija će imati pet spratova komercijalnog prostora i tri nivoa podzemnog parkinga sa oko 1000 parking mesta, povezanih u jednu celinu. Sam oblik mola izveden je iz oblika jezera, prati konfiguraciju terena, što se reflektovalo ne samo na oblik i dizajn zgrade, već i na izbor materijala koji predstavljaju kombinaciju stakla i gipsa u boji, prekrivenog vertikalnim drvenim elementima, zelenim zidovima, terasama i vrtovima. Otvaranje ovog savremenog centra, dizajniranog za celu porodicu, planirano je za poslednji kvartal 2018. godine. Što se tiče Green Heart poslovnog objekta, u pitanju je projekat specifičnog i potpuno jedinstvenog arhitektonskog rešenja, ima nameru da prirodu vrati ljudima i poslovni prostor učini humanijim i prijatnijim za boravak. Zeleno okruženje i osećaj da ste u parku bar na 30 minuta tokom pauze za ručak, učiniće da svaki radni dan prođe sa manje stresa, više osmeha i sa odličnim rezultatima. Green Heart će biti izgrađen na 46.000 m2, u Bulevaru Milutina Milankovića u Beogradu, gde se danas nalazi zgrada GTC S.
Ada Mall zelena oaza
Rekonstrukcijom dva postojeća objekta i izgradnjom tri nova stvoriće se zelena oaza u kojoj će poslovni prostor imati terase na svakom spratu, sa pogledom na park unutar kompleksa. Kada je reč o tehničkom delu, biće primenjeni najviši standardi opremanja poslovnog prostora A klase, koji do sada nisu primenjeni u Srbiji, a u skladu sa trendom zelene gradnje“, izjavio je Arn Vilems, predstavnik kompanije GTC za region. Prema njegovim rečima, kompanija GTC, koja je do sada izgradila preko 80,000 m2, nastaviće da konstantnim ulaganjem od Beograda čini moderan grad usmeren ka budućnosti i novoj eri poslovanja, uvodeći najviše standarde u ovim oblastima.
Brendovi i radnje u Ada Mall tržnom centru
Kada je reč o novim brendovima koji će svoje prve radnje na našem tržištu otvoriti u Ada Mall-u, to će biti Forever 21, Mojito, Asics mono brend sportska prodavnica kao i prvi CineStar bioskop u Beogradu.
Forever 21 je jedna od modnih prodavnica koju su kupci u Srbiji dugo priželjkivali. Danas svetski poznat brend nastao je 80tih godina prošlog veka u Los Anđelesu. Nudi veliki izbor odeće, obuće i modnih dodataka za žene i muškarce po pristupačnim cenama. Pored mnogobrojnih radnji širom sveta, od zemalja u okruženju Forever 21 prodavnice trenutno su prisutne samo u Rumuniji i Bugarskoj.
Mohito je modni brend koji u svom asortimanu ima žensku odeću i aksesoare. Pripada poljskoj modnoj grupaciji LPP, jednoj od najbrže rastućih modnih kompanija u Evropi. Pored Mohita, deo kompanije su i brendovi Reserved i Sinsay koji već imaju radnje u Srbiji a nove objekte otvoriće i u ovom šoping molu.
Bioskopski lanac CineStar u našoj zemlji već poseduje multipleks bioskope u Novom Sadu, Zrenjaninu i Pančevu. Njihov najsavremeniji, i ujedno najmoderniji bioskop u našoj zemlji, smešten je u Novom Sadu a pored standardnih formata nudi i prikzivanje filmova u 4D.
Pored ovih ekskluzivnih brendova, u Ada Mall -u naći će se i prodavnice poznatih robnih marki koje već posluju u Srbiji. Neke od njih su H&M, LC Waikiki, Tom Tailor, Superdry, Under Armour a u toku su i pregovori sa još nekim poznatim modnim grupacijama.
Kada je reč o marketu, posetioci će svakodnevne potrebštine moći da pazare u Maxi supermarketu.
Ono po čemu će se ovaj tržni centar još razlikovati od ostalih šoping destinacija u našem glavnom gradu je i jedinstveni „food court“ – deo u kome će restorani i kafići biti smešteni na dva nivoa. Pored uobičajenih restorana, među kojima će biti McDonalds, a naći će se i jedinstvena ponuda „fine dining“ restorana po uzoru na poznate svetske tržne centre.
U planu je da ovaj šoping mol svoja vrata otvori u poslednjem kvartalu 2018. godine.
POGLEDAJTE KAKO ĆE IZGLEDATI: https://www.youtube.com/watch?v=u5tcoUISH0Q