AirbnB Beograd – dobar domaćin za ceo svet
Postoji veliki broj aspekata aplikacija za rezervaciju smeštaja, bilo da govorimo o apartmanima u Beogradu ili globalno. Jedan detalj se često previdi, a kompanija Airbnb ga izvrsno koristi.
Jedan od najvećih i najcenjenijih aspekata aplikacija koje se bave rezervacijama su podaci i mogućnost korištenja potrošačkih podataka dostavljenih putem te iste aplikacije u svim marketinškim i strateškim ciljevima. Sve informacije koje klijenti unose u neku aplikaciju mogu se sakupljati i iskoristiti u cilju ponovnog ciljanja i re-marketinga – to je efektivno sredstvo za prikupljanje podataka koje vam omogućava da fokusirate svoj budžet za oglašavanje na ljude koji će verovatno postati klijenti jer su već pokazali interesovanje za vaše proizvode i usluge.
Ako neko koristi vašu aplikaciju, unosi sve svoje podatke i onda se ne pomera u sledeću fazu i napravi rezervaciju, i dalje možete pratiti te podatke. A za one koji su već napravili rezervacije, možete zakazati podsetnik u vidu poruke koja će im biti poslata. Ovi dodatni marketinški napori mogu imati ogromne uspehe – ako vam je smeštaj u kojem ste boravili poslao poruku nakon vaše poslednje posete, na primer, to bi bio dobar primer odnosa prema klijentima i potencijalno dugoročnoj akviziciji klijenata i gostiju.
Jer ne želimo da ulažemo toliko da stvorimo jednokratnog korisnika, već verne klijente koji će ceniti naše usluge, a i čije vreme, novac i poverenje ćemo i mi u Belano apartmanima opravdati, i opravdavati iznova i iznova.
Kako funkcioniše Airbnb
Airbnb-u se može pristupiti preko raznih web lokacija ili mobilnih aplikacija za iOS, Apple Watch i Android. Registracija i kreiranje naloga su besplatni. Međutim, pre rezervacije, korisnici moraju dati validno ime, adresu e-pošte, telefonski broj, fotografiju i informacije o plaćanju. Neki domaćini takođe zahtevaju skeniranje lične karte izdate od strane države pre prihvatanja rezervacije.
Korisnici mogu tražiti smeštaj pod različitim filterima, uključujući smeštaj, datum, lokaciju i cenu.
Korisnici mogu kreirati listu odabirom menija „Host“ nakon prijavljivanja. Spisak se neće objaviti dok domaćin ne bude spreman za objavljivanje. Cene odredjuje domaćin, sa preporukama Airbnb-a. Domaćini mogu da naplaćuju različite cene za dnevni smeštaj, nedeljne i mesečne boravke i mogu da izvrše prilagođavanja za sezonske cene.
Domaćini dodaju opise boravka, pogodnosti, raspoložive datume, pravila otkazivanja, pravila koja se moraju usvojiti od strane gostiju i savetuju se da uvek imaju fotografije smeštaja koji se nudi. Potencijalni gosti su dužni da direktno obaveštavaju domaćina preko Airbnb-a kao i da postavljaju pitanja u vezi sa smeštajem. Osim ako host, tj domaćin nije omogućio „instant rezervacije“, u kom slučaju se zahtevi za boravak automatski prihvataju, host, tj domaćin ima 24 sata da prihvati ili odbije rezervaciju. Posle rezervacije, domaćini koordiniraju vreme sastanka i kontakt informacije sa gostima.
Naknade za smeštaj u Airbnb
Uz svaku rezervaciju, kompanija naplaćuje gostima naknadu za usluge zakazivanja smeštaja od 0-20%, a za troškove domaćina se plaćaju troškovi domaćinstva od 3%. Za dodatna „iskustva“, kao što su pešačke ture, kompanija uzima 20% proviziju od domaćina.
Finansijske prednosti korišćenja Airbnb aplikacije
Mnogi ljudi koji su na ivici da izgube svoje domove zbog finansijskih poteškoća počeli su da se oslanjaju na Airbnb-a za dodatne prihode. U Sjedinjenim Državama, neki vlasnici kuća koji refinansiraju svoje hipoteke mogu računati na prihod koji imaju od svojih iznajmljivanja Airbnb-a na njihovim zahtevima za refinansiranje kredita.
Sigurnosni mehanizmi koje koristi Airbnb
Airbnb je morao da prevaziđe prepreku u vidu straha od nepoznatog, što prostora, što ljudi, kako bi izgradio nivo poverenja između domaćina i gostiju i uspostavio poverenje u svoju platformu. Osnivač Joe Gebbia je rekao da je Airbnb posebno „dizajniran za poverenje“ putem sledećih sigurnosnih mehanizama:
-Airbnb zahteva od svakog člana da popuni profil i dostavi fotografije tako da članovi mogu unapred da saznaju o svojim domaćinima i gostima.
-Nakon što gost završi boravak, domaćin i gost imaju mogućnost da ostave recenziju jedan za drugog i preglede njihovog boravka, koji se objavljuju javno, obezbeđujući reputaciju.
-Airbnb preporučuje da domaćini dobiju osiguranje koje pokriva štete prouzrokovane od strane gostiju. -Airbnb nudi 1.000.000 američkih dolara sekundarnog osiguranja, nazvanog „garancija domaćina“, koja pokriva imovinsku štetu zbog vandalizma i krađe. Kada je prvi put pokrenut u avgustu 2011. godine, ovaj program je pokrivao 50.000 dolara, ali je maksimalni iznos kasnije povećan na 1.000.000 američkih dolara.
-Sajt obezbeđuje prijavljeni privatni sistem razmene poruka kao kanal za korisnike koji se privatno obaveštavaju pre rezervacije i prihvatanja rezervacija.
-Svaki host, tj domaćin Airbnb-a može zahtevati od svojih potencijalnih gostiju da dobiju „Potvrđene ID-ove“ pre rezervacije, što znači da od njih moraju da traže identifikaciju izdatu od strane države kako bi potvrdili svoj identitet.
-Račun Airbnb se može povezati sa računima na društvenim mrežama kao što je Facebook, čime se domaćinu obezbeđuje podaci o zajedničkim prijateljima i interesima.
Kao što Airbnb vodi računa o tome da su svi domaćini provereni i sigurni, i Belano apartmani vode računa o tome da je standard i nivo svakog našeg apartmana u centru grada, smeštaja na Novom Beogradu, apartmana na Starom gradu, kod Kalemegdana i na još mnogo lokacija širom Beograda provereno detaljno, u skladu sa vašim očekivanjima i adekvatno reprezentovano na sajtu i u našim informacijama. Samo tako verujemo da je dugoročna saradnja moguća, a vaše zadovoljstvo garantovano tokom posete našem divnom Beogradu.
Dobrodošli!
Vaš Belano