Beogradski noćni market: Šoping na pijaci u sred noći
Mnogi gosti Beograda koji se smeste u svoje smeštaje na dan ili dva može da vrlo lako iznenadi iznenadna gungula i aktivnost na, inače noću zatvorenim, pijacama i marketima širom grada. Međutim reakcije na „Beogradski noćni market“ su sjajne i ovi događaji ne samo što privlače turiste, već su i odlična prilika za mnoge umetnike, vinarije i ugostitelje da prezentuju svoje proizvode.
Pijace postaju galerije, izložbeni prostori i mesta za degustaciju vina i sireva, ali i druženja i muzike. Tu se mogu naći svi, od promotera rane i vina, do mladih dizajnera i umetnika, kada pod otvorenim nebom pijace grada Beograda postaju prava stecišta pozitivizma pod otvorenim nebom.
Beogradski Noćni Market pruža posetiocima mogućnost da uživaju uz dobru hranu, kupovinu, zabavu i muziku pretvarajući uobičajeni večernji izlazak u potpuno novo iskustvo. Sa druge strane, izlagači – male porodične radionice, zanatlije, dizajneri i umetnici, imaju šansu da svoje proizvode predstave i ponude posetiocima, kojih u proseku ima oko 20.000 po manifestaciji.
Ovde je idealna mogućnost predstavljanja i ostvarivanja novih poslovnih prilika za male proizvođače i mlade kompanije. Pored toga, ova manifestacija pruža i pregršt zanimljivih sadržaja.
Organizatori su imali još jedan cilj, a to je da ožive pijace – kao tradicionalno mesto okupljanja i „kupovine sa dušom“.
Ova manifestacija je prepoznata i kao deo turističke ponude Beograda, zbog velikog broja turista koji je posećuju, pa organizatori kažu: ,,Uspeli smo u našoj misiji da pijacama damo „novo lice“ i možemo reći da smo u potpunosti zadovoljili potrebe izlagača i posetilaca.”
Na pijaci „Skadarlija“ ili ti Bajlonijevoj pijaci, u petak, 22. decembra je održan i novogodišnji Beogradski noćni market.
Ove godine je manifestacija bila izuzetno aktivna, tako da su marketi koji su organizovani tokom ove godine, na Bajlonijevoj (Skadarlija), Kalenićevoj, Zemunskoj pijaci i pijaci u Bloku 44, vrlo brzo, postali prepoznatljiva gradska manifestacija koja privlači veliki broj posetilaca – građana i turista.
Praznična atmosfera, uz različite kreativne dizajnerske proizvode bila je prilika da se pronađe idealan poklon za predstojeće praznike.
Pijaca je mesto na kojem i leti i zimski možete pronaći neke od specijaliteta – sve od suvog mesa, vrućih čvaraka, pršute, raznih vrsta sireva, zimnice, sezonskog voća i povrća do proizvoda beogradskih ugostitelja – pečenih kobasica, burgera i ukusnog peciva deo su gastronomske ponude marketa koja zadovoljava svačiji ukus.
Na marketu se služe zimi i tradicionalna novogodišnja pića – kuvano vino i rakija, kao i čajevi, prirodni sokovi, pivo i drugi napici, standardni za sva doba i sva izdanja marketa.
Oko 220.000 posetilaca svih generacija je do sada posetilo ovu manifestaciju, kao i novinara i turista, a program su upotpunili nastupi poznatih sastava koji su svirali popularnu i klasičnu muziku, kao i nastupi DJ-eva, tako da pratite najave i ne propustite priliku da se provedete na pomalo neuobičajen način i u potpuno neobičnom ambijentu.
Stari i novi izlagača, kao i sve veći broj posetilaca garancija su toga da je svaki od ovih dogadjaja jedinstven i originalan. Taman postoji onoliko poznatog i onoliko novog da zadovolji svačiji ukus, pa i da iznenadi iznova i goste koji se Beogradu i njegovim smeštajima često i rado vraćaju.
Beogradski noćni market organizuju JKP „Gradske pijace“ i „Redesign“ d.o.o.