NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

U cilju što bolje usluge, na ovoj stranici nudimo Vam odgovore na pitanja koja nam najčešće postavljate poštom i telefonom. Pitanja smo podelili na pet oblasti i nadamo se da ćete među odgovorima pronaći ono što Vas interesuje.

Ukoliko među ponuđenim nema odgovora koji tražite, ne ustručavahte se da nam pišete ili da nas kontaktirate na neki drugi način. Takođe, sve Vaše sugestije i konstruktivne savete ozbiljno ćemo razmotriti a neke od njih sigurno i usvojiti. Ispunjenje želja gostiju je smisao našeg rada, isto kao što i samo postojanje Belano apartmana nije ništa drugo nego odgovor na Vaše potrebe.

KUĆNI RED

Apatman se izdaje dnevno i mora se napustiti do 12:00 časova na dan izlaska, osim ako je ugovorom drugačije predviđeno.

Zadržavanje apartmana posle 12:00 časova povlači naplatu narednog dana.

Gosti su dužni da svoje dragocenosti nose sa sobom. Belano apartmani Vam iz objektivnih razloga ne može garantovati za iste.

U apartmane nije dozvoljeno uvoditi kućne ljubimce.

Gosti su su dužni da čuvaju apartman, inventar i instalacije. Svaka napravljena šteta mora biri nadoknađena.

Gosti ne smeju izazivati neugodnu buku, galamu i remetiti javni red i mir. Ovo posebno važi od 14 do 17h kao i od 22 do 09h.

U apartmanima je moguće neometano primati posetioce, ukoliiko se isti drže kućnog reda.

Belano apartmani ima pravo da u slučaju nepridržavanja kućnog reda otkaže korišćenje apartmana gostu i da ga proglasi "nepoželjnim".

Sa fiksnih telefona u našim apartmanima dozvoljeno je neometano telefoniranje u lokalu kao i primanje svih poziva. Pozivi van Beograde su blokirani kao i 0.

Molimo goste da bilo kakvu nepravilnost, zamerku ili problem prijave agenciji na + 381 66 55 66 509

Hvala Vam što ste nas izabrali

Iskreno Vaš, Belano apartmani Beograd

BORAVAK U STANU

Da li će me čekati čisti peškiri i posteljina i koliko često se menjaju?

  • U cenu su uračunati čisti peškiri i posteljina za onoliko osoba koliko je najavljeno.
  • Posteljina se menja 1 nedeljno, a peškiri mogu da se menjaju po potrebi, koliko god Vam je neophodno.

Da li postoji mogućnost čišćenja stana dok u njemu boravim?

U zavisnosti od veličine stana cena dodatnog čišćenja dok u njemu boravite je 10-15 evra.

Mogu li da boravim sa prijateljima u stanu?

Naravno da možete, pa Belano stan je vas dom u Beogradu, uz poštovanje osnovnih pravila kucnog reda navedenih u linku “kucni red”  

 Da li mogu da očekujem nesto u frizideru?

Frižideri su prazni, a ukoliko prilikom rezervacije iskazete zelju za punim mini barom ili nekim drugim namirnicama, uz dogovor i dodatnu naknadu će vas dočekati frižider napunjen prema vašoj želji

 Može li da se priprema, kuva hrana u stanu?

Jedna od mnogobrojnih prednosti privatnog smeštaja nad hotelskim je ta da svi Belano stanovi poseduju kompletno opremljenu kuhinju kako za posluženje tako i za komforno pripremanje obroka.

Postoji li internet u stanu?

Po standardima Belano u cenu koju plaćate uračunata je neka od brzih internet konekcija poput ADSL, bezični ili kablovski internet.

Postoji li telefon u stanu?

  • U većem broju slučajeva postoji telefon, ali je iz razumljivih razloga isključena nula.
  • Ukoliko je neophodna telefonska linija, slobodno napomenite prilikom rezervacije

Izgubio- la sam kljuc od stana?

Snosite troskove zamene brave i pravljenja novih ključeva.

DOLAZAK I ODLAZAK

Kako da dodjem do apartmana?

  • Prilikom potvrde rezervacije, dobićete detaljnu mapu kako doći do apartmana
  • Ukoliko dolazite avionom, autobusom, vozom, može vas dočekati naš vozač, uslove vožnje pogledajte na ( pa link ka prevozu do apartmana).
  • Ako u Beograd dolazite svojim automobilom i ne poznajete ulice našeg grada, kako ne bi lutali, negde na ulasku u Beograd vas može dočekati naš saradnik i dopratiti Vas do vaseg apartmana.

U koliko sati mogu da dodjem/da napustim apartman?

  • Ulazak u apartman je od (chek in) 14h a izlazak do (chek out) 12h
  • Ukoliko dolazite ranije, ulazak u apartman je moguć ako pre Vas nije bilo gostiju i apartman je spreman, u takvim slučajevima najbolje je kontaktirati nas dan pre dolaska u apartman i proveriti da li takva mogućnost postoji.

Dolazak u ranim jutarnjim ili kasnim noćnim časovima?

U duhu pravog domaćina saradnici Belano apartmana ce Vas docekati u bilo koje doba dana ili noći, naravno uz prethodnu najavu sa vaše strane o orijentacionom vremenu dolaska (ukoliko dolazite automobilom) ili očekivanom vremenu stizanja u Beograd. Za ovakve slučajeve jedino je važna koordinacija izmedju Vas i saradnika Belano apartmana, kako bi Vas smestili u Vas apartman i omogucili vam odmor nakon puta u sto kraćem roku po stizanju u Beograd.

Ko će mi predati ključeve apartmana?

 Vlasnik apartmana ili agent Belano apartmana predaje ključeve, vrši naplatu i potpisivanje ugovora.

Da li postoji mogućnost da neko drugi preuzme ključeve?

Postoji mogućnost, s tim sto u tom slucaju sa osobom koja uzima ključeve se popunjava ugovor i vrši se naplata apartmana. Neophodno je po dolasku gosta, uzeti podatke iz ličnog dokumenta.

Kome predajem ključeve na kraju boravka?

Ključevi se predaju vlasniku apartmana ili agentu Belano apartmana, pošto izvrši kontrolu apartmana, ili se ostavljaju na prethodno dogovoreno mesto.

PLAĆANJE

Šta sve cena boravka obuhvata?

Obuhvata:

     - boravak u apartmanu

     - čišćenje (pre i posle vašeg boravka kao i jednom nedeljno ukoliko je boravak duži od 7 dana. Postoji mogućnost dnevnog održavanja ali se posebno tarifira. Pogledajte u

     - infostan (režijski troškovi),

     - telefon u lokalu,

     - internet i kablovsku TV.

Kada i kome plaćam?

Plaćanje se vrši prilikom preuzimanja ključeva osobi koja Vam preda ključeve i koja sa Vama potpiše ugovor.

Mogu li platiti u evrima ili nekoj drugoj stranoj valuti?

Plaćanje se vrši isključivo u dinarima, po srednjem kursu narodne banke Srbije na dan kada se vrši plaćanje. Obzirom da se svi naši apartmani nalaze u blizini neke menjačnice,  novac u stranoj valuti neće predstavljati nikakav problem.

Mogu li platiti na kraju boravka?

Plaćanje se vrši ISKLJUČIVO unapred, prilikom preuzimanja ključeva. Ako iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da celu sumu platite odjednom, moguće je parcijalno plaćanje ali uvek za dane unapred.

Moram li uplatiti avans kako bi mi rezervacija bila sigurna?

Avans od 20 % od ukupne sume se plaća samo za boravke duže od 3 dana (u slučaju otkazivanja avans se ne vraća). Za kraći boravak avans nije neophodan a Vaša rezervacija je u svakom slučaju sigurna. Ukoliko ipak želite uplatiti avans, naš račun će Vam biti blagovremeno dostavljen.

SVE O REZERVACIJAMA

Kako da  rezervišem stan koji  sam odabrao-la?

Rezervacija stana je moguća na više načina.

Prvi način je da kad izaberete željeni apartman odete na opciju rezerviši, popunite zadati obrazac i naše ljubazno osoblje ce Vam blagovremeno odgovoriti da li je stan slobodan. Ukoliko je zauzet, poslaćemo Vam ponudu slobodnih stanova za traženi period.

Drugi način je pozivom preko skype linije, telefonskim pozivom ili slanjem elektronske poste na adresu  office@belano.rs.

Da li je dovoljno poslati zahtev za rezervaciju i kada ona postaje važeća?

Rezervacija je validna tek nakon našeg potvrdnog odgovora putem telefona ili e-E-maila, zatim dobijate elektronski vaučer koji sadrži podatke o aranžmanu (podatke o domaćinu, podatke o gostu, datumu dolaska i odlaska, kao i ostale usluge koje ste rezervisali).

Šta se desava prilikom otkazivanja rezervacije?

Ukoliko zbog bilo kakve situacije niste u mogućnosti da boravite u našim stanovima i želite da otkažete Vaš dolazak, najljubaznije bi  Vas zamolili da nas odmah obavestite o toj činjenici na tel. br. 066\55 66 509 ili 060\ 55 66 509, jer Belano će sigurno biti Vaš dobar domaćin nekom narednom prilikom. Uplaćena akontacija se ne vraca ukoliko unapred nije postignut drugačiji dogovor.

Želim da skratim boravak u stanu, šta onda?

S obzirom da se naplata smeštaja za ceo rezervisani  period izvršava po ulasku u stan, Belano ima pravo da zadrži celokupnu preostalu sumu. Da ne bi došlo do takvih situacija, predlazemo Vam da rezervišete stan za period u kom ste sigurni da ćete ostati, napomenete nam da postoji mogućnost produžetka boravka, a Belano će učiniti sve kako bi vam stan u kome ste odseli ostao na raspolaganju u tom slučaju.

Da li je obavezan avans prilikom rezervisanja  stana?

Avans nije obavezan, svaka Vaša rezervacija je vazeca i bez avansa, osim za novogodišnju noć kada je pri svakoj rezervaciji obavezna uplata avansa  40% od ukupne cene stana za željeni period.

Šta se desava ukoliko zbog nepredvidjenih okolnosti (kvara tehničke prirode) ne mogu da boravim u željenom stanu?

U veoma retkim slučajevima dolazi do problema sa stanom zbog  kvara na instalacijama, pucanja cevi, neodgovornosti vlasnika prilikom obavestavanja o raspoloživosti stana itd… Belano će Vam naci adekvatnu zamenu, lokacijski blizu Vasim potrebama, kako ne bi remetili Vaš planirani boravak u Beogradu.

Šta ako mi se prilikom ulaska u stan isti ne svidi?

Ukoliko postoji mogućnost, Belano će Vam u ovakvim situacijama, koliko je to u našoj moći, izaći u susret. Obzirom da u poundi imamo veliki broj stanova, uvek postoji varijanta da Vam isti ili sledeći dan nađemo zamenu za stan koji Vam se nije svideo. Međutim, imajući u vidu kvalitet naših stanova, i realnu predstavu o stanu koju možete steći pregledavanjem naših web-stranica, možete biti spokojni da je mogućnost nastanka ovakvih slučajeva praktično isključena.