42. Međunarodni sajam turizma u Beogradu 2020.

22 јануара, 2020
sajam turizma 2020 beograd

Beogradski sajam turizma

Gde: Hale 1, 1A, 2A i 4 Beogradskog sajma

Kada: 20 – 23. februar 2020.

www.beogradskisajamturizma.rs

Uspešna i atraktivna, lokalna i globalna, multinacionalna i multikulturalna. Nije teško pogoditi – predstavljamo Sajam turizma. Po svim kriterijumima – obimu, kvalitetu, značaju, privlačnosti…, rezultat je isti – Sajam turizma u februaru je jedna od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu. Samo turizam sa toliko šarma spaja biznis i zadovoljstvo, samo putovanja imaju neodoljivu privlačnost za sve ljude na planeti.

Beogradski sajam krajem februara svake godine na nekoliko dana postaje „svet u malom“, ali i privredna manifestacija koja, uz poslovne, okuplja i na desetine hiljada „običnih“ posetilaca. Neko traži poslovne partnere i kontakte, neko turističke aranžmane.

Svakako, svi su tu i na jednom mestu predstavljaju se turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori…a mi smo tu sa širokom ponudom našeg izbora za apartman u Beogradu i stana na dan koje posetioci rado biraju tokom ovog, kao i tokom brojnih sajmova u našem glavnom gradu. Poverenje se gradi, a veze traju generacijama, tako da i mi verujemo u povezivanje i kvalitet koji traje.

Beogradski sajam turizma – spona za sektore privrede i ljubitelje putovanja

U Srbiji se godišnje održi više od 4.000 manifestacija i u broju svetkovina prednjači Vojvodina, a organizatori najzanimljivijih festivala predstavljaju se na Beogradskom sajmu turizma.

Severno od Save i Dunava održava se polovina festivala, a Pančevo je sa 120 manifestacija nezvanični rekorder po broju događaja. Uostalom, najstarija manifestacija u Srbiji je „Karneval cveća“ koji se u Beloj Crkvi održava od 1852. godine.

U Beogradu se godišnje održi oko 600 manifestacija – dve dnevno.

Festivali, poznatiji pod imenom „ijade“, nisu samo brend Srbije, već imaju i veliki ekonomski značaj za zajednicu u kojoj se održavaju. Najveće manifestacije donose najveći prihod, pa su organizatori Egzita izračunali da turisti iz Zapadne Evrope tokom festivala potroše po 721 evro, gosti van Evrope 645, gosti iz Srbije 198, a Novosađani 79 evra.

Februarski sajam turizma će biti prilika da se upoznate sa organizatorima manifestacija naročito u hali 4 na štandovima Turističkih organizacija iz Srbije, hali 1 gde su međunarodni i domaći izlagači (države i turističke agencije) i hali 1A namenjenoj za omladinski, urbani/avanturistički i manifestacioni turizam.

Takođe, beogradski sajam turizma je prava prilika i za organizatore manifestacija da se upoznaju sa potencijalnim partnerima na Sajmu HORECA (hala 2B i 2C) i Sajmu vina – BeoWine (hale 3 i 3A) gde se nalaze distributeri, proizvođači ili uvoznici alkoholnih i bezalkoholnih pića, hrane i kafe.

SAJAM TURIZMA – POGODNOSTI ZA SVE

Sajam turizma je popularan i praktičan za brojne posetioce i ljubitelje putovanja iz mnogih razloga.

Pored toga, čak četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvođača i distributera vrhunskih vina i rakija u ovom delu sveta, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina i rakija ovog podneblja.

Ali, šta je ono što suštinski privlači posetioce iz Srbije, ali i sveta, naše goste Belano apartmana i smeštaja u Beogradu?

1) Specijalne ponude i popusti na jednom mestu

Specijalne ponude su tu samo za posetioce, uključujući i brojne first minute i specijalne sajamske ponude. Ovo su pogodnosti kakve posetioci željni putovanja pre svega traže. Popusti na jednom mestu su velika motivacija za posećenost ovog sajma.

Putovanja su omiljeni hobi i mogu biti dosta skupa zabava, ali kroz sajamske ponude ćete otkriti kako možete otići na željenu destinaciju, a bez ekstremnih troškova. I upravo recimo grupna putovanja nude takvu vrstu mogućnosti, ali i opcije da se i kada su u pitanju kraće lokacije odlučite za pristupačniji vid prevoza, bilo autobuski prevoz ili low-cost avio letove.

2) First minute ponude i turistički aranžmani

Odličan način uštede kada planirate putovanje jesu first minute ponude i kupovina aranžmana na saom Sajmu turizma. Upravo ovo je ono što pripremaju brojni izlagači kako bi privukli što veći broj kupaca i osigurali brojnost grupa od kojih zapravo dosta toga i zavisi.

Agenti iz turističkih agencija su tu vama na raspolaganju tako da se možete posavetovati sa njima. Trebalo bi da znate unapred:

-slobodne termine u kojima biste mogli da idete na put

-broj putnika

-medicinske zahteve u slučaju egzotičnih destinacija

-potencijalne troškove koje biste mogli imati tokom i oko samog putovanja

-tip smeštaja koji tražite

-da li ste za apartmanski smeštaj, hotelski smeštaj, kuću, kamp

-tražite savet vezano za odeću i stvari koje bi trebalo da ponesete na put

-eventualne specijalne zahteve ukoliko ih imate

3) Putovanja za celu porodicu

Većinu putovanja za celu porodicu svodi se na termine koji su vezani za školski kalendar i samim tim su ti termini nešto bukiraniji od ostalih.

Ipak, ukoliko putujete sa malom decom, ukoliko imate tu mogućnost da se odvojite od školskog rasporeda i uzmete odmor sa posla pomalo van sezone, možete značajno uštedeti, a i izbeći gužve u sred sezone, kao i probleme i čekanja na granicama, aerodromima i uopšte pomalo hiperaktivne periode u kojima su frekvencije turista prirodno intenzivnije.

Upravo je i zbog posebnih porodičnih paketa i akcija praktično posetiti Sajam turizma i na lak način pronaći ono što vam je po volji.

4) Putovanja u sopstvenoj režiji

Ako se odlučite na putovanja u sopstvenoj režiji, karte i smeštaj bi trebalo da odaberete što pre. Suština toga kako možete da uštedite jeste blagovremenost, odnosno to da rezervišete smeštaj na dan ili bukirate avio karte na vreme. Ne želite da dođete u situaciju da u željenom smeštaju prosto više nema mesta. Ovo posebno važi za avio karte. Turističke agencije na Sajmu turizma vam mogu pomoći i u rešavanju ovog problema.

Prilikom kupovine avio karata, proveravajte pravilnike low cost kompanija, kao i dodatne troškove za kofere ili ručni prtljag, opcije kao što su online ili check-in na aerodromu i slično, stvari dozvoljene za let, kilaže kofera, doplate za mogućnost dodatnog prtljaga.

Ostavite mesta za suvenire i shopping, da ne biste povoljno kupljene stvari platili daleko više i skuplje. Naravno – suvenire i odeću i možda ponešto što će vas osvojiti na prvi pogled i što ćete želeti da unesete u svoj dom.

5) Turizam za parove i romantiku

Parovi danas imaju širok izbor opcija. Nikad nije bilo lakše iznenaditi voljenu osobu, a sve su popularniji spa i wellness aranžmani koji prednjače u ovom smislu.

Veliki broj spa centara i spa turizam koji je usmeren na pakete koji nude romantične vikende, spa odmore, bekstvo iz grada, poneke pogodnosti za parove i slično je u velikom porastu. Ne samo što ćete se zajedno relaksirati, već je odmor i relaksacija ono što nam svima sve više treba.

Briga o zdravlju i telu, usluge masaže i sauna, tursko kupatilo, slane sobe i infracrvene saune, i sve to sa tom nekom posebnom osobom, idealan je način da dođete k sebi.

Romantika je u fokusu, ali su ovakvi paketi idealni i za drugarice, mame i ćerke, rođake, devojačke zabave, a uopšte od ovih paketa se može napraviti jedan lep i nezaboravan doživljaj za sve. Uz izlete u okolini spa centara, bilo da su van grada ili su smeštaj u centru grada, možete dodati i kulturološki aspekt u sve ovo i zaista uživati.

6) Kongresni turizam

Grana turizma koja se u Srbiji izuzetno razvila jeste turizam vezan za kongrese i konferencije, događaje i svakakve zanimljive manifestacije. Kongresni turizam je u velikom porastu. Iako putovanja u okviru kongresnog turizma potpadaju pod domen poslovnih putovanja koja su često obavezna i uslovljena su radnim mestom, zadatkom ili projektom, sve zemlje koje nude kongresni turizam, pa i Srbija, vole da dočekuju ovakve putnike, dodajući prihod od kongresnog turizma u celokupne prihode od turizma u celini.

Kongresni turizam je poseban oblik turizma u kojem glavni motiv putovanja nije odmor sam po sebi, već prilika u kojoj bi pojedinac, odnosno poslovna osoba ili stručnjak u svojoj delatnosti imao priliku da učestvuje na sastancima i okupljanjima drugačije prirode. Suština je u povezivanju, deljenju znanja i poslovnih prilika.

Iako putovanja u okviru kongresnog turizma potpadaju pod domen poslovnih putovanja koja su često obavezna i uslovljena su radnim mestom, zadatkom ili projektom, sve zemlje koje nude kongresni turizam, pa i Srbija, vole da dočekuju ovakve putnike, dodajući prihod od kongresnog turizma u celokupne prihode od turizma u celini.

Beograd sa svojim geo-ekonomskim odlikama idealan je upravo za ovaj vid turizma. Pored toga što poslovni ljudi rado biraju Belano apartmane u Beogradu i u blizini kongresnih centara na Novom Beogradu, u Centru grada, na Zvezdari, kod Skadarlije ili blizu Senjaka, veliki broj jefitnih hostela za mlade, ali i ekskluzivnih luksuznih hotela u Beogradu je sve zajedno ono što čini Beograd idealnim izborom za sve vrste okupljanja i manifestacija.

7) Vikend turizam

Vikend turizam je verovatno najpopularniji postao, jer zahteva malo vremena, praktičan je za sve kojima je teško da uzmu odsustvo sa posla, destinacije su dostupne iako je nekad tempo malo intenzivan, ovo je lak i praktičan način da se malo resetujete i odmorite psihički, vidite i saznate nešto novo, kroz jedan aktivan tempo, sa mogućnošću i da se samo odmorite i da ne odete na baš sve izlete u datoj ponudi, ukoliko je to ono što želite.

8) Seoski turizam

Seoski turizam je takođe u usponu. Sve što nam je potrebno su često kvalitetan odmor, makar i kod kuće, na vikendu ili u Beogradu uz neke poslovne ili privatne obaveze kada odmorimo u stanu na dan ili dva.

Sve su popularniji odlasci na neki od izleta u neposrednu blizinu grada. I kratak izlet do nekog od salaša u blizini Beograda recimo može sasvim da nas oporavi, a pored toga je i idealno za porodice, druženje i zabavu. O hrani da i ne govorimo, kao i o sveukupnom oporavku u ovo digitalno doba.

Logično je da nijedan skup koji se dešava u Beogradu ne može da prođe bez izleta van grada koji gostima predstavljaju kulturne, istorijske i gastronomske znamenitosti Srbije.

Na ovaj način se uspostavljaju kulturološe veze i promovišu proizvodi i lokaliteti zemlje, odnosno na mikro nivou-samog Beograda.

9) Dentalni turizam

Beograd je postao centar dentalnog turizma poslednjih godina. Dentalni turizam odnosno stomatološki turizam često podrazumeva jednu vrstu stomatološkog odmora.

Ovo je posebni segment u okviru celokupne kategorije turizma, kao i pod-segment poznat kao medicinski turizam. On je posebna grana zdravstvenog turizma i sve veći  broj turista dolazi u Srbiju kako bi saniralo svoje određene stomatološke probleme.

Ovo je spoj lepog i korisnog, kada na neki način turisti spajaju besplatan odmor u službi zdravlja. U početku su turisti možda biti naši ex-pats ljudi koji žive ili rade u inostranstvu, ali danas je jednako stranaca koji ove usluge nalaze putem interneta, sajta, dobijaju preporuke od prijatelja itd.

10) Muzički turizam i umetnost

Brojni koncerti, festivali, filmski i muzički festivali, koncerti, nastupi i gostovanja, niz su manifestacija koje privlače brojne turiste u naše krajeve, ali i pokreću cirkulaciju stanovništva u okviru granica naše zemlje.

Prilika da se vide popularne svetske zvezde i estradne ličnosti naših podneblja razlog su što su Belano apartmani na Novom Beogradu, stanovi kod Sava centra i smeštaj kod Arene uvek puni. Posebno se na ovaj vid smeštaja odlučuju porodice, mladi i parovi. A mi smo tu da im učinimo posetu Beogradu nezaboravnom.

Pogledajte i kako je bilo na sajmu turizma prošle godine:

Zašto izlagati na Sajmu turizma?

  • Dobijate pristup tržištu od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista iz Jugoistočne Evrope
  • Možete uspostaviti direktne kontakte sa preko 12.000 poslovnih posetilaca i predstavnika medija
  • Dobijate sveobuhvatnu promociju destinacija i manifestacija, usluga i aktivnosti kroz newsletter i digitalne platforme (Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIN)
  • Dobijate mogućnost prodaje robe i usluga (first minute aranžmani, early booking, profesionalna hotelsko ugostiteljska oprema, popusti za konferencije i događaje, suveniri, vino
  • Posle registracije imate pristup bazi podataka i možete zakazati sastanke sa kupcima, medijskim kućama, novinarima, blogerima i dr.
  • U prilici ste da pratite trendove i dobre prakse kroz edukativni program
  • Zato što je februar pravo vreme da se kreiraju promotivne kampanje i realizuju planirani budžeti turističkih organizacija i turističke industrije
  • Zato što su Srbija i Beograd prepoznatljive destinacije koje nude bogat kulturni i zabavni program tokom Sajma

Potreba ljudi da putuju jača je od ekonomske krize i drugih aktuelnih problema, a to potvrđuju podaci da turizam u svetu svake godine ostvaruje sve bolje rezultate u svim domenima: povećanju broja turista, novim destinacijama, sadržajima i profitu.

Svetska turistička organizacija procenjuje da će turizam na globalnom nivou nastaviti trend rasta iz prethodnih godina, a Međunarodni sajam turizma u Beogradu je važan deo svetskih turističkih događaja i jedan od kreatora pozitivnog trenda.

PRIJAVE: http://beogradskisajamturizma.rs/zasto-izlagati-na-sajmu/prijave-za-izlagace/

RADNO VREME

20, 21. i 22. februar:      10:00 – 19:00

23. februar:       10:00 – 18:00

ULAZNICE

pojedinačna ulaznica     400 RSD

porodična ulaznica (roditelji sa decom starosti do 16 godina)     800 RSD

grupna ulaznica *           300 RSD

parking (po satu)            200 RSD

ORGANIZATOR

BEOGRADSKI SAJAM

Dragan Zečević, koordinator projekta

Aleksandra Milosavljević, saradnik na projektu

Nataša Panić, saradnik na projektu

Zdenka Kostić, saradnik na projektu

Dragana Kovačević, administrator projekta

Tel. 011/2655-342, 2655-866, 2655-206, 2655-017, 2655-307, 2655-239

e-mail: turizam@sajam.rs

STATISTIKA 2019.

broj izlagača:     1103

inostranih:         293, iz 50 država

izložbeni prostor:           30.753 m2

posetilaca:         69.508

BELANO Kontakt

A ako tražite smeštaj u Beogradu, dolazite na Sajam turizma, neki kongres ili neki događaj, poslom ili samostalno, tu smo za vas.

Nadamo se da smo vas inspirisali da prenoćište u Beogradu pronađete i u luksuznim stanovima u Beogradu, pronađete svoje nove poslovne partnere, unapredite svoj biznis, a slobodno nas kontaktirajte i rezervišite smeštaj putem:

Belano email: office@belano.rs

Belano telefoni: +381 60 55 66 509 , +381 66 55 66 509, +381 11 36 77 773

Author

Belano Apartmani.

+381 66 55 66 509
office@belano.rs

Belano apartmani nude ugodan smeštaj u Beogradu tokom cele godine, svima kojima je osećaj vlastitog doma najvažniji na njihovim putovanjima. Prijatan enterijer, atraktivne lokacije, pristupačne cene i domaćinska usluga su ono što Belano apartmane izdvaja od drugih agencija!

Comments are closed here.